۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶

سرهنگ قاسم پور خبر داد؛

سرقت طلا توسط نظافتچی منزل

سرقت طلا توسط نظافتچی منزل

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل که در پوشش نظافتچی سرقت انجام داده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: پیرو مراجعه یک نفر از شهروندان و گزارش وقوع سرقت، شاکی اظهار داشت، از طریق یکی از سایت‌های اینترنتی خانمی را به جهت نظافت منزل به وی معرفی کردند که پس از اتمام کار و ترک منزل توسط نظافتچی، مالک متوجه به سرقت رفتن ده بسته پول نقد پانصد هزار ریالی، دو عدد نیم ست طلا، ۴ عدد انگشتر، یک گردنبند، دو جفت گوشواره و یک دستبند همگی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال می‌شود.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران با استعلام هویت این نظافتچی از شرکت مذکور و بازبینی دوربین‌های مداربسته منزل مالباخته، هویت سارق و محل مخفیگاه وی شناسایی شد. با هماهنگی مقام قضائی، مأموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و بخش زیادی از طلاها و پول نقد سرقتی در داخل منزل وی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ابراز داشت: بررسی و کشف جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم به همراه پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

کد خبر 6233657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha